Večera a bielkoviny

Nezabudnite si na večeru pri redukcii dopriať kvalitné bielkoviny, ktoré zabránia strate svalovej hmoty. Organizmus ich trávi pomalšie ako sacharidy, čiže nás zasýtia na dlhšiu dobu, zabezpečíme tak nášmu organizmu dostatok kvalitných živín počas spánku. Bielkoviny sú tou zložkou potravy, ktorá redukuje tuk. Vo všeobecnosti sa za komplexné bielkoviny, ktoré dodajú nášmu organizmu a svalom to, čo potrebujú, považuje mäso, najmä chudé. Vegetariáni si však môžu pokojne dopriať tofu, cottage syr, tvaroh, vajíčka, eggcheese a iné nízkotučné syrové výrobky. Večerajte 2-3 hodiny pred spaním , nenechajte svoje telo hladovať tým, že sa najete naposledy o 17 00 a spať idete o polnoci!


2 komentáre k “Večera a bielkoviny

    • Jogurt je na večeru samotný absolútne nevhodný – Použiť sa dá ako zálievka do šalátov s tuniakom, vajíčkom, kuracími prsiami a zeleninou. Ak ho rozmiešate s korením, lyžičkou horčice, môže poslúžiť ako vhodná príloha k ochuteniu šalátu. Večer je potrebné organizmu dodať bielkoviny, ktorých je v samotnom jogurte minimum.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.